[sdruzeni] Členská schůze 2011 -- shrnutí

Daniel Rott daniel.rott na seznam.cz
Sobota Leden 22 20:40:53 CET 2011

Ahoj

Omlouvám se, ale dny jsou krátký, mám spíše volnější večery, a tak jsem
dal dnes přednost aktivitám, ke kterým potřebuji denní světlo.
Jinak jsem koukal na zápis, stojí v něm, že se hlasovalo o výši
členských příspěvků pro rok >>>2010<<<. To je asi překlep, ne ?

Daniel Rott