[Ubuntu-blindubuntu] apache2 a par otazek

Pavel Vlček vlcekp1 na seznam.cz
Sobota Leden 2 10:28:18 CET 2010

No tak se mi to nepodařilo, tak použiji recode, ale moc nechápu, jak se
s ním pracuje a netuším, jestli umí pracovat i s podadresáří něco jako
recode UTF-8 /var/www/*.*/*.* to znamená všechny adresáře a soubory v
adresáři /var/www do utf-8