[ubuntu-blindubuntu] gnome Re: dotaz ohledně změny názvu a verze os

Pavel Vlček vlcekp1 na seznam.cz
Čtvrtek Leden 21 20:32:09 CET 2010

Tak beru zpět, našel jsem návod, jak tento soubor vytvořit a funguje to.
Nevíte někdo, proč až do gnome 2.28.1 nefunguje přehrávání systémových
zvuků jako cv okně s chybou, v informačním okně, při odhlašování apod?
Pokud někdo víte, jak toto vyřešit v gnome 2.22.3, dejte prosím vědět.
Nechce se mi updatovat na gnome 2.28, ale pokud by někdo věděl, jak toto
udělat a dokázal by to česky popsat, určitě bych se aktualizaci gnome
nebránil.