[ubuntu-blindubuntu] [Ubuntu-blindubuntu] winux

Jan Danko jan.dank na seznam.cz
Neděle Leden 31 19:26:38 CET 2010

Dobrý večer,

rád bych se zeptal, zda jižbylo nějak pro nás vyřešeno skenování pod
Lynuxem.

Děkuji vám za odpověď.

Prosím potvrďte příjem knih ke korektuře.
Děkuji za pochopení.

S přátelským pozdravem
Jan danko

-----Původní zpráva-----
Od: ubuntu-blindubuntu-bounces na lists.ubuntu.cz
[mailto:ubuntu-blindubuntu-bounces na lists.ubuntu.cz] za uživatele Plachy
Stanislav
Odesláno: 8. listopadu 2009 17:07
Komu: Diskuze o Ubuntím derivátu pro zrakově postižené
Předmět: Re: [Ubuntu-blindubuntu] winux

Ahoj Pavle a ostatní,

bohužel se takto přecházet nedá, problémy občas bývají i s upgrady z jedné
verze stejné distribuce na druhou. Řeším to tak, že zazálohuji tyto věci:

- profil Firefoxu (adresář ~/mozilla)
- profil Thunderbirdu (~/.thunderbird)
- nastavení Pidginu (adresář ~/.purple)

Pokud používáte někdo Evolution, zazálohujte si adresář ~/.evolution, - tam
by měla být všechna data z tohoto poštovního molocha.

Obsah těchto adresářů zabalím a po instalaci nového systému je zase rozbalím
a mám nastavené nejdůležitější věci, které potřebuji.

Zbytek je jenom nastavení GNOME, to si udělám kdykoli znova během několika
minut.

Jiná data jako dokumenty, hudbu, instalační soubory a podobně mám na datové
oblasti disku, která je zformátovaná jako NTFS a tedy přístupná taky z
Windows. Jen si zazálohuji kopii záznamu v /etc/fstab a po instalaci ten
záznam zapíši na konec souboru, který vytvořil instalátor.
Pak mám další data k dispozici prakticky okamžitě po instalaci systému.
Viděl jsem datovou oblast taky jako domovský adresář uživatele. To ale
nedoporučuji, přece jen souborový systém NTFS není plně kompatibilní s
Linuxem, i když se na něj dá zapisovat. Taky mohou vzniknout problémy s
přístupovými právy, která taky nejsou plně kompatibilní.

Standa

* * *