[ubuntu-blindubuntu] rozdíly mezi windows a linux

Jan Josef Krasa oko1945 na gmail.com
Čtvrtek Duben 21 23:13:53 CEST 2011

Dobrý večer,

to není o pohodlnosti ale taky o neznalosti. O možnostech příkazového
řádku ve Windows XP jsem toho moc nevěděl. Když jsem po nich pátral,
dozvěděl jsem se, že jsou velice omezené a to mě odradilo. Teprve po
přechodu na Linux začínám postupně objevovat kouzlo konzole a editace
konfiguračních souborů. Jenom neznalost angličtiny mě brzdí a to asi
ve svém pokročilém věku nedoženu. :-( Možnost a občas nutnost editace
konfiguračních souborů a jejich velice dobré okomentování je další
velký rozdíl mezi Windows a Linuxem.

Honza