[ubuntu-blindubuntu] rozdíly mezi windows a linux

Bohumír Juroška Nesseg na seznam.cz
Pátek Duben 22 20:04:10 CEST 2011

Zdravím,
Ubuntu samozřejmě boot sektor taky přepisuje rozdíl je v tom, že linux
dokáže při instalaci rozpoznat, jestli je na disku přítomen windows a
pokud ano.  grub se nakonfiguruje tak, aby ho dokázal najít a spustit.
Windows jsou prostě svět sám pro sebe. Jdou v nich sice taky číst jiné
disky, než ntfs a fat, ale je třeba proto nainstalovat určité programy.
Mě se na linuxu líbí hlavně to, že si ho můžu vyzkoušet, aniž bych ho
musel instalovat a taky ta instalace bez vidící osoby. Více možností
jeho obsluhy, repozitáře a další.