[ubuntu-blindubuntu] vinux_espeak

Martin Baláž likvid1983xy na seznam.cz
Sobota Duben 23 12:45:50 CEST 2011

díky....
takové zkušenosti s tím mám taky nicméně...... přece jen bych raději
vyřešil to jak do espeaku dohrát českou variantu....
zkusím to na vinux na googlegroups.com
něco podobného se tam tuším řešilo s mandarínštinou či co.... :o)
fakt mě netěší, že s tím jsou takové problémy....
čistá instalace je řešení, ale ne takové jaké bych si představoval :o)
vidící by prostě zaktualizoval a byl by pokoj... o to mi jde....