[ubuntu-blindubuntu] vinux_espeak

Peter Vágner peter.v na datagate.sk
Sobota Duben 23 21:19:12 CEST 2011

Ahoj,
Nemáš tam žiadne iné hlasy okrem predvoleného, alebo chýba len čeština a
ostatné sa zdajú byť ok?
Skús dať hľadať priečinok espeak-data, či nemáš rôzne inštalácie a jeden
je oklieštený a pod.
Teoreticky by knižnica mohla mať zvlášť priečinok espeak-data ak by to
niekto takto divoko nainštaloval.

Dňa 23.4.2011 19:03, Martin Baláž  napísal: