[ubuntu-blindubuntu] Jak nainstalovat Ubuntu vedle MAC do bootcamp

Bohumír Juroška Nesseg na seznam.cz
Pátek Říjen 5 20:22:56 CEST 2012

No instalaci windowsů asi ne, nevím, mám v macbooku jenom macos.

Dne 5.10.2012 19:51, Vojtěch Šmiro napsal(a):
> Zdravím.
> Ale stejně se bez vidícího podle mě neobejdete, přece samotnou instalaci to neozvučuje. Kdyby jo tak bych měl po problémech.
> Vojta.

 e, neví
m jak tabulky, ale ve vriteru se s pomocí brailského řádku pokud jej vlastníte celkem pracovat dá.