[Ubuntu-l10n-cs] Hlasování (Was: credits - > ?)

Kamil Páral ripper42 na gmail.com
Čtvrtek Únor 15 18:27:45 CET 2007

Občas jsem strašnej estét a úplně se mi nezamlouvá, co délka tohoto
překladu provede s oknama jako
http://img267.imageshack.us/img267/7185/obrazovkaoaplethlasitosba3.png
nebo
http://img329.imageshack.us/img329/4835/obrazovkaogajimhw0.png
ale uznávám, že u oken "o aplikaci" to není zas tak palčivý problém...