[Ubuntu-l10n-cs] Click

"Jan B. Kolář" smurvik na gmail.com
Středa Únor 21 08:20:47 CET 2007

Možná jsem trochu naivní, ale opravdu si myslíte, že někdo bude klepat
celou myší? :) Podle mě ten, kdo by klepal celou myší, si ten počítač
nedokáže ani zapnout :D

Já osobně si myslím, že lidi jsou inteligentní osoby a termín "klepnout"
pochopí. Navíc pokud chceme být opravdu srozumitelní, tak by se přece
mělo používat "klepnout na levé/pravé tlačítko myši" nebo "kliknout na
levé/pravé tlačítko myši". Musíte přece uznat, že "klikněte myší" je z
pohledu logiky stejně divné jako "klepněte myší".

Jsem rád, že tato diskuze probíhá, protože třeba spojení "klepněte myší"
mě na počátku diskuze nenapadlo. Je dobré se na problém podívat z více
stran. Teď v rychlosti mě ale už žádné problémové spojení nenapadá.

Honza