[Ubuntu-l10n-cs] Click

"Jan B. Kolář" smurvik na gmail.com
Úterý Únor 27 17:25:55 CET 2007

Nechci se Petra zastávat, ale já v tom žádné osočení nevidím a věřím, že
to ani tak nemyslel. Já jsem tuto věc tady již zmiňoval, ikdyž ne takto
přímo. A nikdo na ni nereagoval. Musíte přece uznat, že "klepat myší" je
stejná blbost jako "klikat myší". Když už se "kliká", tak na tlačítko.
To, že "klikání myší" = "klikání na tlačítko myši" je zažitá věc přece
ještě neznamená, že je to správně. Je to jako s tím "Jeden za osmnáct a
druhý bez dvou za dvacet" ;) Většina lidí Vám taky řekne, že oba vydají
stejně, byť je to logicky blbost :)

S Petrem v mnoha věcech nesouhlasím (např. při rozhodování balík vs.
balíček), ale občas mám pocit, že jen proto, že něco napsal Petr, tak se
k tomu stavíme s despektem...