[Ubuntu-l10n-cs] Ubuntu Global Jam - 3/2010

Vojtěch Trefný vojtech.trefny na gmail.com
Pátek Únor 12 20:21:08 CET 2010

Zdravím,

nevím, jestli jste to zaznamenali, ale plánujeme účast na dalším Global
Jamu. Tentokrát bych to rád pojal "naživo" v Praze a byl bych moc rád, kdyby
bylo možné uspořádat i část zaměřenou na překlady -- to ale vyžaduje někoho,
kdo bude mít 27. nebo 28. března (sobota/neděle) čas a chut se toho v Praze
zúčastnit a celou překladatelskou část vést.

Připomenu jen, že loni na podzim jsme se Global Jamu taky účastnili, ale jen
přes IRC. "Překladová část" tam byla (vedl ji David Vachulka) a i když já
osobně jsem se nemohl zúčastnit, mám spoustu pozitivních ohlasů.

Pro ty, co neví oč jde, nějaké ty zákl. informace:

http://wiki.ubuntu.cz/UbuntuGlobalJam (zákl. informace v češtině)
http://forum.ubuntu.cz/index.php/topic,43251.0.html (diskuse na fóru)
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuGlobalJam (zákl. informace v angličitně)
http://lists.ubuntu.cz/pipermail/ubuntu-l10n-cs/2009-September/001266.html(diskuse