apt-get upgrade, libc6 - nelze odstranit

mkudlacekconf mkudlacekconf na centrum.cz
Středa Září 21 14:22:52 CEST 2005

Ondrej Sury wrote:

>Nicmene bych vam doporucil ten system preinstalovat.  Downgrade nebyl v
>debianu nikdy (a nikdy nebude) podporovany a to samozrejme plati i o
>Ubuntu.  Takze vas system stejne nakonec skonci ve stavu, kdy bude
>vyzadovat hodne rucnich zasahu, aby vubec fungoval.

dekuji, spatne jsem si tu vetu interpretoval a to ze dpkg hlasi neznamou
volbu a log (logovani problemu) bylo uspesne provedeno:) Pod pojmem
"preinstalovat system" znamena vse smazat (pripadne zachovat nejake
konfiguraky), zformatovat, nainstalovat znovu nebo existuje i moznost
"preinstalace" stavajici verze (tedy nejaka nahrada zakladniho systemu)
bez nutnosti formatovani disku, jde mi hlavne o to, ze jsem si s nim ted
docela vyhral a nechtel bych o to prijit a momentalne to nemam ani kam
nahrat. Pripadne doporucujete spise ubuntu nebo zacit rovnou na debian v
testing ci unstable verzi? (vim ze to zavani flamem, ale z vasich
zkusennosti, protoze prechod z ubuntu -> debian jsem nikde nenasel ale
navod jak upgradovat debian -> ubuntu ano).

Dekuji

Kudlacek Martyn

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com