apt-get upgrade, libc6 - nelze odstranit

Ondrej Sury ondrej na sury.org
Středa Září 21 14:37:02 CEST 2005

On Wed, 2005-09-21 at 14:22 +0200, mkudlacekconf wrote:

> dekuji, spatne jsem si tu vetu interpretoval a to ze dpkg hlasi neznamou
> volbu a log (logovani problemu) bylo uspesne provedeno:) Pod pojmem
> "preinstalovat system" znamena vse smazat (pripadne zachovat nejake
> konfiguraky), zformatovat, nainstalovat znovu nebo existuje i moznost
> "preinstalace" stavajici verze (tedy nejaka nahrada zakladniho systemu)
> bez nutnosti formatovani disku, jde mi hlavne o to, ze jsem si s nim ted
> docela vyhral a nechtel bych o to prijit a momentalne to nemam ani kam
> nahrat. Pripadne doporucujete spise ubuntu nebo zacit rovnou na debian v
> [...]

debian testing ani debian unstable v zasade neni vhodny na pracovni
stanici pro bezneho uzivatele.  V tuto chvili bych vam doporucil Breezy
Preview Release nebo Hoaryho.

O.
--
Ondrej Sury <ondrej na sury.org>