Dodatečné vytvoření swapového oddílu

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Prosinec 10 18:39:43 CET 2007

Zdravím,
měl jsem to napsat hned, indexování jsem hned v nastaveních povypínal a
pak i v Sezení, takže to by běžet nemělo. Věřím, že svoji vinu na tom
nese i starší hardware, PC je asi 5 let staré, grafika je ATI RAGE 128
Pro nepletu-li se; jinak Pentium 4 zhruba na 2 GHZ a nějakých 768 MB
RAM, což by podle minimálních požadavků na Ubuntu stačit mohlo.
Martin.