Zapnutí výstupu na mikrofon

Lubomír ©najdr luban.snajdr na gmail.com
Středa Prosinec 12 11:15:22 CET 2007

Konečně se mi podařilo rozchodit výstup na sluchátka a mikrofon na ntb Acer
Extensa 5220.
Instaloval jsem ubuntu 7.10 a alsu jsem ručně dle návodů povýšil na 1.0.15.
Pokud chci ale mikrofon používat (třeba ve Skype), musím v ovládání
hlasitosti v záložce možnosti
v "Input Source" klepnout na mic (i když ho tam mám nastavený). Pak mikrofon
funguje.
Hledal jsem na netu a v různých fórech (bohužel moje ENG je dost bídná) a
řešení jsem nenašel.
Nevěděl byste, prosím, někdo co s tím? Díky moc.
NTB není pro, ale pro naprostého začátečníka a vysvětlit mu tuhle výše
uvedenou ruční práci je poslední řešení.

Luban