evolution a imap

Miroslav Zidek xmizi na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 20 14:06:48 CET 2007

Dne 20.12.2007 13:05 Zdeněk Rac napsal:

> ahoj, podle mě bych řekl že  nposlochá ten imap dns sever , skuste  jak mate
> dns zony , jestli v rezervní  zone  mate  zanam na  ten vaš  imap  sever

kdepak, DNS server (jak jiz rekl kolega prede mnou) s IMAP-em nema co do
cineni (to co jsem posilal jen ukazuje, ze subdomena imap.baddy.cz
neexistuje).
Rezervni zona asi mate na mysli reverzni zaznam - tak to je take neco jine
:) Jen jsem dokazoval proc se pripojeni na imap.baddy.cz na port 143
(imap) nepovede. Klient se nema kam pripojit. Zaznam (adresa) neexistuje.
Vlastni IMAP server samozrejme bezi a do Evolution se musi nastavit adresa

pop3.baddy.cz nebo www.baddy.cz nebo IP adresa 89.185.233.151

MZ