evolution a imap

Ladislav Kubeček kubecek na braillnet.cz
Čtvrtek Prosinec 20 15:21:29 CET 2007

Miroslav Zidek napsal(a):

> kdepak, DNS server (jak jiz rekl kolega prede mnou) s IMAP-em nema co do
> cineni (to co jsem posilal jen ukazuje, ze subdomena imap.baddy.cz
> neexistuje).
> Rezervni zona asi mate na mysli reverzni zaznam - tak to je take neco jine
> :) Jen jsem dokazoval proc se pripojeni na imap.baddy.cz na port 143
> (imap) nepovede. Klient se nema kam pripojit. Zaznam (adresa) neexistuje.
> Vlastni IMAP server samozrejme bezi a do Evolution se musi nastavit adresa
>
> pop3.baddy.cz nebo www.baddy.cz nebo IP adresa 89.185.233.151
Ahojte lidi,
Moc díky za rady, pomohlo nastavení podle pana žídka, je to supr.
Složky tam mám všechny, teď mi ještě zbývá jen nainportovat kontakty a
bude hotovo.
To je paráda ta věc třídění pošty na serveru, člověku odpadne spousta
starostí.
Zdraví Láďa.