pidgin

Lukas Maly Iam na LukasMaly.NET
Pátek Prosinec 21 09:32:14 CET 2007

Zdravím

Nejsem asi ten pravý pro radu. Používám PSI jen Jabber. Zkusil bych
pustit pidgin z příkazové řádky (zda to třeba nepíše nějakou chybu na
std. out). Když jsem tak učinil objevil se mi na horní liště v GNOME.
Stačilo double click a samotné okno programu se mi otevřelo. Pokud se
Vám tam nezobrazí. Pokusil bych se na ostatních objektech na liště
vypnout zamykání a třeba je posunout kus vedle. Víc asi neporadím. Snad
už jen to ze ICQ je zlo :-) Doporučuji přečíst licenci!

http://www.root.cz/clanky/protokol-icq-zablokovan-nekteri-klienti-nefunguji/

Proto ICQ již nepoužívám. Jabber je ta správná cesta :-)

Lukáš