Brother/MFC-215C

Luděk Pernička luper2 na seznam.cz
Středa Listopad 7 15:00:50 CET 2007

Dobry den, prosim o radu. Na radu z fora jsem ve snaze rozchodit
usb://Brother/MFC-215C nainstaloval brscan2-0.2.4-0.i386.deb. Nepovedlo
se. Pri pokusu o odebrani uloha zustala vyset a zablokovala aktualizace.
V synaptic je stale aktivni, nejde odeznacit ani provest. Jsem migrovany
okynkar a klikac jak nam rikate a je to nad moje schopnosti.
Je nejaka srozumitelna pomoc pro nezkuseneho?
Děkuji P.
ubuntu1 na ubuntu1:~$ sudo apt-get install -f
[sudo] password for ubuntu1:
Čtu seznamy balíků... Hotovo
Vytvářím strom závislostí
Reading state information... Hotovo
Následující balíky byly nainstalovány automaticky a nejsou již
zapotřebí:
  libvformat1 libpostproc0d libavformat0d libavcodec0d
Použijte 'apt-get autoremove' pro jejich smazání.
Následující balíky budou ODSTRANĚNY:
  brscan2
0 aktualizováno, 0 nově instalováno, 1 k odstranění a 2 neaktualizováno.
1 instalováno nebo odstraněno pouze částečně.
Potřebuji stáhnout 0B archivů.
Po rozbalení bude na disku použito dalších 0B.
Chcete pokračovat [Y/n]? y
(Čtu databázi ... nyní je nainstalováno 136573 souborů a adresářů.)
Odinstalování balíku brscan2 ...
rmdir: /usr/local/Brother/sane/GrayCmData/ALL: No such file or directory
rmdir: /usr/local/Brother/sane/GrayCmData/AL: No such file or directory
rmdir: /usr/local/Brother/sane/GrayCmData: No such file or directory
rmdir: /usr/local/Brother/sane: No such file or directory
dpkg: chyba při zpracovávání brscan2 (--remove):
 podproces post-removal script vrátil chybový status 1
Při zpracování nastaly chyby:
 brscan2
ubuntu1 na ubuntu1:~$