potize-s-mailmanem

vs-ml na email.cz vs-ml na email.cz
Středa Listopad 28 19:12:45 CET 2007

27. 11. 2007 napsal(a) Martin Sukany na téma ,potize-s-mailmanem`:

> Nelze vytvořit novou konferenci(ani mailman)

[...]

> If you spell the list name as just `mylist', then the email hostname
> will be
> taken from DEFAULT_EMAIL_HOST and the url will be taken from DEFAULT_URL
> (as
> defined in your Defaults.py file or overridden by settings in
> mm_cfg.py).

[...]

> The list admin address need to be a fully-qualified address, like
> owner na example.com, not just owner.
>
> Nep˙˙˙˙pustn˙˙ n˙˙zev konference mailman na suky
> root na suky:/home/martin#

Zkuste si nastavit DEFAULT_EMAIL_HOST na plně kvalifikované doménové
jméno stroje (respektive poštovní doménu) a zkuste nepoužít localhost
(zřejmě tam kontrolují výskyt alespoň jedné tečky jako test na FQDN).

Tj. pokud by se do konference mělo psát třeba na adresu
mailman na braillenet.cz, nastavte DEFAULT_EMAIL_HOST na braillenet.cz a
zkuste založit konferenci znovu.

To je můj výklad chybového hlášení; nemám z mailmanem zkušenosti, ale
přijde mi to logické, že by to mohlo být/jít takto.

V. S.
--
Vladimír Solnický (Vladimir Solnicky in ASCII)
Píši pouze za sebe / Speaking for myself only ...