Raid problém

Trťa trta911 na email.cz
Středa Březen 5 23:09:55 CET 2008

Ahoj mám na Ubuntu sestavený SW raid pomocí Mdadm. je to raid1 a zjistil
sem že vlivem špatného datového kabelu se na disk(sdb)  přestaly
mirorovat data (server vesele běží z prvního). Po výměně kabelu(sata) se
disk rozjel, smartmontools při scannu disku chybu nehlásili, avšak mi
raid stále nejede tak jak má, tady je výpis z mdstat:

root na server:~# cat /proc/mdstat
Personalities : [raid1]
md2 : active raid1 sda3[0]
      243063360 blocks [2/1] [U_]

md1 : active raid1 sda2[0] sdb2[1]
      1951808 blocks [2/2] [UU]

md0 : active raid1 sda1[0]
      96256 blocks [2/1] [U_]

unused devices: <none>
čili vypadá to že jeden oddíl se miroruje ale ostatní ne.A teď mám
otázečku: jak by se mi mohlo povést znovu sestavit úplný raid? V
nápovědě k mdadm sem si našel že by to teoreticky mohlo být mdadm
--force ale nejsem si tím úplně jist. Poradíte prosím? :-)
Díky Trťa