VLC skok vo videu

kamos00 kamos00 na gmail.com
Středa Leden 18 10:37:51 CET 2012

je mozne niekde v nastaveniach VLC zadat posunutie videa vpred, alebo vzad povadzme napr. o 5 sek. iba stlacenim sipky? Mam na
mysli ako to je napr. v toteme. Nasiel som iba moznost rucne zadat pozadovanu poziciu a to sa mi zda dost neprakticke, ak sa chcem
sem tam vratit v sledovani videa a spomenuty usek.

Majo Benko
--
Tato sprava neobsahuje virusy, pretoze nepouzivam Microsoft Windows.
www.ubuntu.cz

Zvazte nutnost vytlacenia tohoto e-mailu. Budme ohladuplni k prirode